Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, gösterdikleri üstün performans nedeniyle basketbol ve voleybol takımlarını tebrik ederek, “Belediyemizi gururlandıran tüm sporcu personellerimizi yürekten kutluyorum. Başarılarının devamını diliyorum.” dedi. Orhangazi Belediyesi, sporu ve sportif başarıları desteklemeye devam edecek.








