Bursa’nın Yıldırım ilçesinde belediyeye ait çöp toplama aracı kaygan yol nedeniyle sürücüsünün kontrolünden çıkarak takla attı. Kaza, Samanlı Caddesi Yıldırım Spor Kompleksi kavşağında meydana geldi.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Araçta bulunan 2 kişi, kontrol amaçlı hastaneye kaldırıldı.

Kaldırımda bekleyen bir vatandaş ise kazayı kıl payı atlattı. Kazayı gören vatandaşlar sürücünün yardımına koşarken, o anlar güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.

Kaza sonrası kavşaktaki trafik ışıkları arızalandı.
Araç uzun uğraşlar sonucu bulunduğu yerden kaldırıldı.







