Bursa’da okullarda 10 Kasım etkinliklerle kutlandı.

Özel bir okulda 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü, duygu dolu anlara sahne olan bir törenle kutlandı.

Program okulun öğrencilerinden Mehmet Türkay ve Deniz Esila Özgür’ün sunumuyla başladı.

Ardından okul müdürü Didem Altay yaptığı konuşmada, “Birlik ve beraberlik içinde olmamız lazım.” diyerek günün anlam ve önemine dikkat çekti.
Programda, 1-A, 1-B ve 2-B1 sınıfı öğrencileri öğretmenleriyle birlikte hazırladıkları gösterileri sundular. Minik öğrencilerin Atatürk sevgisini yansıtan performansları izleyenlerden büyük alkış aldı.









